2017 m. lapkričio 19 d., sekmadienis

Miško pilaitės tunelis

Nuotrauka - 2016.06.03: https://www.neustadt-ticker.de

Dešiniajame Elbės krante esantis tunelis sudaro bendrą automobilių transporto mazgą su Miško pilaitės tiltu. Pagrindinis tunelis susideda iš dviejų dalių: 378 m. ilgio pietvakarių tunelio, kuriu eismas vyksta nuo Štaufenbergo alėjos tilto link, ir 408 m. ilgio šiaurės rytų, kur eismas vykdomas priešinga kryptimi.
Įvažiavimas į tunelį nuo tilto pusės.
Nuotrauka - 2015.04.04:
http://www.bausituation-dresden.de.
Abiejuose dalyse įrengta po dvi 3,75 m. pločio eismo juostas ir po du 1 m. pločio avarinius pėsčiųjų takus palei sienas. Tunelio aukštis nuo 4,80 iki 5,00 metrų. Šoninis tunelis susideda iš dviejų atšakų: 68 m. ilgio vakarinės ir 300 m. ilgio rytinės. Abiejose įrengta po vieną 5,5 m. pločio eismo juostą.
Pagrindinis tunelis nuo Štaufenbergo alėjos.
Nuotrauka - 2011.09.08:
https://www.hentschke-bau.de.

Vakarinė atšaka skirta važiuoti iš Bauceno gatvės link tilto, o rytinė - nuo tilto išvažiuoti į Bauceno gatvę rytų kryptimi.

Pagrindinis tunelis nuo tilto link Štaufenbergo alėjos.
Nuotrauka - 2011.11.02:
https://www.hentschke-bau.de.



Įvažiavimas į tunelį iš Štaufenbergo alėjos.
Nuotrauka - 2017 m. spalis:
http://www.deutsches-architektur-forum.de.











---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 Tunelio statybos laikotarpis.








----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Įvažiavimas į tunelį nuo tilto pusės.
Nuotrauka - 2014.07.11 - 22:46:
http://www.lothar-dresden-reportagen.de/.





Tunelio operacijų valdymo centras ir liftas.
Nuotrauka - 2014.07.11 - 22:57:
Tas pats šaltinis.





Tunelio atšakos: kairėje - vakarinė, centre - pagrindinis tunelis, dešinėje - rytinė.
Nuotrauka - 2014.07.11 - 22:59:
Tas pats šaltinis.



Įvažiavimas į tunelį nuo tilto pusės.
Nuotrauka - 2021.11.18 - 09:35:

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą